Customer Care Coordinator

Customer Care Coordinator

  •   1 Poste vacant
  • 6 Vues

Type d'employé

CDI
Description de l'emploi

Als Customer Care (CC) Coördinator ondersteunt de implementatie van de CC-strategie van Astara Western Europe om de hoogste kwaliteit van klantenservice te waarborgen en de positie van de merken op de markt te versterken.

Hoe ziet een job als Customer Care Coordinator er bij ons uit?

Als Customer Care (CC) Coördinator ondersteunt de implementatie van de CC-strategie van Astara Western Europe om de hoogste kwaliteit van klantenservice te waarborgen en de positie van de merken op de markt te versterken. Deze rol omvat het optimaliseren van processen, het bewaken van de teamprestaties en het beheren van escalaties om klanttevredenheid en loyaliteit te vergroten. Daarnaast is de functie verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe tools en het ontwikkelen van klantenzorgcompetenties via regelmatige training en analyse.

Een Greep Uit Je Takenpakket

 

  • Analyseert regelmatig KPI’s en vertaalt deze naar concrete verbeteracties.

  • Ontwikkelt, optimaliseert en implementeert processen voor een vlotte afhandeling van klantclaims.

  • Ziet toe op naleving van merkstandaarden in alle klantcommunicatie.

  • Stelt ondersteunend materiaal op, zoals presentaties, handleidingen en contactlijsten.

  • Controleert feiten met behulp van alle beschikbare tools en coördineert vervolgacties.

  • Organiseert en leidt multidisciplinaire overleggen.

  • Werkt samen met het advocatenkantoor en wint juridisch advies in waar nodig.

  • Beantwoordt formele brieven van klanten of overheidsinstanties.

  • Stelt passende oplossingen voor, inclusief goodwillvoorstellen ter goedkeuring door de eindverantwoordelijke.

  • Onderhoudt direct contact met dealers om dossiers efficiënt op te lossen.

  • Beheert de Salesforce Customer Care-module.

  • Stelt rapportages op binnen Salesforce en past deze aan waar nodig.

  • Lost Salesforce-gerelateerde problemen op in samenwerking met het Salesforce- en IT-team.

  • Beheert het goodwill-vergoedingsproces.

  • Communiceert met dealers en coördineert het proces voor ondersteuning door de OEM.

     

Wat verwachten wij van jou?

 

  • Je bent van nature zeer klantgericht en streeft naar een hoge klantentevredenheid. Je geniet van contacten en het samenwerken met mensen.

  • Je hebt bij voorkeur ervaring als medewerker binnen een klanten- of commerciële binnendienst.

  • Je bent goed tweetalig Frans/Nederlands en hebt een praktische kennis van het Engels.

  • Je bent administratief sterk en je volgt alle Contact Center en Customer Care dossiers correct op.

  • Je bent luistervaardig en communicatief, en beschikt over commerciële en adviserende vaardigheden.

  • Je werkt oplossingsgericht en deelt je ideeën om de werking van het Contact Center verder te verbeteren.

  • Je bent stressbestendig.

  • Je werkt graag met systemen en hebt een goede kennis van MS Office.

  • Je hebt analytische vaardigheden en inzicht in cijfers en statistieken.

  • Ervaring in de automotive sector (invoerder of retail) is een pluspunt.

     

Wat bieden wij jou aan?
 

  • Een afwisselende functie binnen een gedreven team en een internationale groep. Bij astara wordt het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid aangemoedigd, alsook zijn er tal van mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen het bedrijf.

  • Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket in lijn met je expertise, inclusief een brede waaier aan extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen met tank- en/of laadkaart, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, enz.

  • Je komt terecht in een leuke omgeving met een open cultuur.

     

Klaar om mee te bouwen aan een uitstekende klantbeleving binnen een internationale en dynamische omgeving?

  • Partagez ce travail :
Emplois connexes

Mechelen, Anvers, BE

CDI
1 candidat(s) 51 Vues
Publié: il y a 1 semaine

Regional Manager Sales

astara Western Europe NV

Mechelen, Anvers, BE

CDI
55 Vues
Publié: il y a 1 semaine